Når man får hjælp til sin WordPress løsning vil man normaltvist ikke give ens hovedadgang ud til dem der skal lave noget for en. Det smarteste er at lave en ekstra bruger som din udvikler eller supporter kan bruge. Når samarbejdet slutter, kan man nemt slette denne bruger igen.

Wordpress-LogoDet er en god ide at sikre sin hjemmeside så godt som muligt. Samtidig skal man også have muligheden for at kunne udvide sin hjemmeside, lave nye tiltag, nye kampagner og installere nye værktøjer på sin hjemmeside. Vi anbefaler at man opretter en ny bruger, når man tilmelder sig vores support service.

Når man får hjælp til sin hjemmeside kan man hurtigt oprette en ny bruger til den som lige skal installere et nyt værktøj eller lignende. Det betyder at når samarbejdet ophører med den enkelte så kan man slette den bruger igen, uden at skulle bekymre sig mere.

Dette betyder at man har meget mere kontrol over den besøgende og hvad de må og ikke må. Det er ikke nødvendigt at give fuld rettigheder til alle, men alt efter opgaven så kan man nemt give forskellige niveauer. Noget at det mest brugte i WordPress er at man måske har et antal skribenter til at skrive på ens hjemmeside, det kan være en nyhedsside eller lignende, eller det kan være en oversætter der skal oversætte til tysk eller engelsk.

Brugere i WordPress vedligeholdes igennem menupunktet “Brugere” (på dansk) i den store venstre menu. Her kan man administrere alle de brugere man vil have på sin hjemmeside.

Se mere i videoen herunder om hvordan du opretter og administrerer brugere i WordPress.